Nå skal eg analysera ein reklame for osten Norveiga. I Reklamen møter ein mange forskjellige ungdomar som alle har sine problema. Læraren skal ta opp desse problema med kvar elev og det utspelar seg nokre morosame situasjonar. I reklamen blir det framstille ein del stereotype på ungdomar. Man møter til dømes ein såkalla ”emo”, ei jente som ønske å bli modell og ein gut som er hundre prosent overtyde på at han har komme i puberteten, noe som kanskje ikkje er heilt tilfellet.
Gjennom heile reklamen sit læraren og et brødskive med ost. Osten er da produktet som skal seljas. Eg meinar sendaren får fram bodskapen godt med slagordet ”nokon forhold varar livet ut”. I reklame er det ofte vanleg å bruke gjentaking, det er denne reklamen eit godt døme på. Norvegia reklamen er morosam og produktet kjem tydeleg fram. Dette er kva eg vil kalle ein god reklame!
Skrevet av Ida
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar